29 November 2010

Terima kasih Kawan...

arghhh... letih & capet bukan... however, thanks 2 u all my frens...
really hard to make it if u all are not with me...

aku rase bersyukur, bertuah & berbangga dgn kamu semua... sggup mmbantu & menolong satu sama laen... hehehe

kenapa perlu 'bekeng' @ garang cket ???(ada yg nk ckp kelate, tapi jadi 'beking' plak daa...)
-nak sruh kerja jalan... kalau tak buat2 bekeng (xbekeng pn wlpn dah d cuba), banyak yg duk saje goyang kaki
-nak latih supaya jangan jadi 'manja kededek' (ak xthu ap tfsirannya dlm bhsa KL)... buat itu xleh, buat ini xleh... mnangis kena tgur??? xde kan

-saje2 nak 'maen angin' dgn smua
-sebab keje aku begitu

hanya ALLAH swt yang mampu membalas setiap apa yg anda buat, aku pn xbleh nk bagi apa2 kpd kamu

...TERIMA KASIH SEMUA... 
"Teruskan menjaga kebajikan diri sendiri walaupun sudah ada orang yang menjaga kebajikan kita"...

p/s: x paham, tanya yg paham... bg pluang kt orang laen plak utk jd mcm aku yer... huhuhu

9 ulasan:

amirul solehuddin said...

timbuk jah hk manje tu...
guane wak kijo xbtul xleh tgur...hahaha

fahmi said...

hmmm... mereka nge kito xsamo, ust syed...

sisIzzati said...

jiwa mereka halus us.syed
kena ad cara..

jgn pkul rata klu nk tgur pun
bhikmah lah :)

fahmi said...

btul jgk kato ustzh izzati 2... ust syed jnge wt gi2 laen kali, jnge tiru saeng ust syed hok wt gi2 doh... x molek... hahaha

srikandi ISLAM said...

erm sapo same nga kito?
kito la samo nga kito.. :-p

sisIzzati said...

saeng ust syed tu xsengajo bokali la..xpo la,dio duk tekke bokali tyme nk tgur tuh..t'smash' lbh

klu sabun pun,byk jnis sabun ado.
ado sabun kotoron degil,dio meme khas utk degil jah,so dale tuh meme bhn2 keras ah sket,nk suh hilang.ado jgk jnis sbun kotoran biasa.bgitu jgk ngn
bhikmah, gunalah pndktn ssuai ikut org:)

mirah: klu kembar gano?xsmo deh tp kerna "kami" adlh aku tu gano pulok? hahahha

fahmi said...

SI: xdok ore samo pn nge kito...

sisI: ckup stkt 2, malah kecek bnyok...

p/s: kalu ad yg merasa jiwa mereka lmbut, cuba-cuba baca buku Hari-hari di Dalam Hidupku by Zainab al-Ghazali al-Jubaili... hehehe

srikandi ISLAM said...

leper..rebah tu adat lah deh..
maso tu kito jekk ego kito..
bangun balik..

erm
mane ado samo nga kito..
sbb kito jah hok raso sume y pahit dan tu..
xdop jupo kt tempat lain bendo sepahit dan semanis tu
btol dop?

fahmi said...

buleh doh 2 slow2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...