11 November 2010

Kerna Kita adalah 'Aku' (Part 1)

assalamualaikum... semoga diri kita sentiasa terpelihara dari maksiat-maksiat...

syukur tak terhingga kepadaNya kerana diberi nikmat 'hidup berdua' sebelum sampai kepada masa yang sepatutnya (x kahwin dah ada partner... huhuhu). sedari kecil hingga besar, banyak persoalan yang 'diterjah' oleh mereka-mereka yang 'tak dapat peluang itu'... hehehe

tapi kan...
ada beberapa soalan yang memang dah MUAK nak jawab, dah terlalu kerap hingga kami boleh hafal soalan tersebut, antaranya:

-mana satu abang, mana satu adik??? (jwpn kami: "banyak khilaf tuu...")
-yang mana keluar dulu??? (yang nie tak boleh nak tipu daaa...)
-yang mana lebih bijak??? (tunggu result exam jer laaa....)
-yang mana lebih ensem??? (pe kessss...)
-pernah gaduh tak??? (ofkos la pernah, kami kan lelaki..)
-nanti kahwin macam mane, kahwin sekali ker??? (itu kami punye plan, tak payah susah2 nak ambil tahu)
-apa perasaan anda ada kembar??? (ada ke patut soalan nie yang kawan aku tanye masa kami dalam 1 program, duk tengah2 tension dapat soalan yang tension..)

memang aku rezakkkssss ngan saper2 yang tanya soalan macam nie...

sering kali kawan-kawan aku tersilap panggil tapi kami tak kesah pun... kadang-kadang famili kami pun ada tersilap panggil... adooooiiiii...

dalam kebanyakan benda, kami punya taste yang agak sama... sometimes, sesuatu yang aku nak, tak perlu diterjemah melalui kata-kata... tup-tup dia dah jadikan ia realiti... 6th sense kot... hahaha

sambungan d entry yang lain.... (cerita orang yang tak cam kami)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...