13 November 2010

Kerna Kita adalah 'Aku' (Part 2)

salam... kebanyakan cerekarama ini adalah peristiwa yang berlaku selepas masuk CFS... kenapa?????


sebab kat skolah dulu, mereka akan dapat confirmation dlu,
"nie hanif @ fahmi?"... "hanif", jawab fahmi...


tapi kat sini, mereka bantai jer...
"woittt fahmi, hang tak puas ka dok study?"
"hanif, makang doh ker?"
(ada unsur masuk bakul angkat sdiri d situ)


disebabkan kos kami tak sama, kelas kami pun jadik tak sama... tak pernah lagi kami sekelas... so, chance untuk orang kenal kami xde la kot.. tapi, ade gak subjek2 yang sama kami ambik (COMP1, RIM & BTQ)...


classmate aku kan ramai pompuan dari lelaki, 'dia' pulak ramai lelaki dari pompuan... kesian aku!!!!!! sebab nak kena kenal semua kawan dia... ramai kot... pegi smawp, jmpa kawan 'dia'... pegi libry, jmpa kawan 'dia'... pergi pasar malam punnnnnnn jumpa kawan 'dia'... aduiiii
(puyolll sikit)



satu hari, di awal sem ari tu... seorang klasmate aku yang kacak (lelaki hanya 4orang kelas aku) jumpe ngan 'aku' yang hensem dekat AMF... spatutnya kelas aku stat lepas zuhur pada hari tu, tapi 'aku' dah pakai hensem2 macam nak pegi kelas... apa lagi, terus disapanya:


"awal mung ssiap nok g kelah, mie"
"biaso la", jawab 'aku'...
hahahahahaha


lepas tu, 'aku' jumpa aku...


"eh, saeng mu namo gapo doh?"
"hok mano 1?"
"hok pakai spek mato 2... ore mano tau.."
"owh, namo......tut...... ore .....tut.....bakpo?"
"dio tego aku kt AMF xdi"
"pahtu gano?"
"wat rilek boh... ofkos la control macho", kata 'aku'


tapi sekarang, klasmate aku dah tahu tanpa aku bagitahu mereka... macam mana boleh tahu??? mungkin sebab dah banyak kali 'tertipu'


p/s: kenali klasmate anda, jangan sampai anda diperkenalkan...

4 ulasan:

Syed Muhammad A'qib bin Syed Ali said...

saye pon ad kembar...lain mk lain ayah...hahaha

fahmi mat zin said...

ek eleh... x sohol pn kalau lain mak lain ayah...

jiwa dididik said...

nta syed..brani dieh.....abe pon ado jgok ehh....

fahmi mat zin said...

eh3... amirul solehuddin & apa dengan falahiah nie kmbr ko???!!!
WOWWW!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...