30 January 2011

Tahniah RED WARRIOR!!!

  KEL 2  -  0 SEL  
Piala Sumbangsih menjadi taruhan 
antara   KELANTAN   & SELANGOR
pada semalam (29/01/11) di Stadium Shah Alam...
Alhamdulillah aku berpeluang tengok LIVE d stadium...

sesampai aku d stadium, 'kenaling dooh' (cuak giler) eh...
aku sampai d tempat penyokong Selangor daaa, dah la aku sorang2...
2org kawan aku lg da sampai awal, means that aku pegi sorg2...
bayangkan anda sampai d kubu musuh
berseorangan
pakai 'uniform' yg melambangkan anda adalah  musuh mereka...
x jumpa sorg pn yg pakai baju Red Warrior kt c2...
adoooiiii...

>>>nampak merah, tapi ada kuning... Selangor la 2...



>>>xde pn merah putih...



kena pusing stadium 180 degree bru sampai kt kwsn penyokong Kelantan...
segalanya kembali normal sebab jumpa ngan geng sekolah lama...
Falahians batch 04-08... 
Iwe aye, cerah junor, amir goleng, serul idon...
mujur mereka masih cam 'aku yg x seperti dulu' doh nie...

>>>dari kiri: serul idon & iwe...


>>>dari kiri: iwe, serul, cerah junor, aku, amir gol, anonymous...


tiket aku pulok di tangan kawan aku...
banyak menyusahkan dia pulok untuk beli tiket @ menunggu aku d stadium...
i'm really sorry bro...

>>>kesian nye... mintak maap yer menyusahkn...



yg kt uia 2 pulak, "heh, duk mano? stadium ko?", tanya dia..
"yup, hehehe"...
"hok nie sore gak, culah skmo...hahaha"...
"anok nie hok xdgr kato mok ayoh skmo nyo.."
ish3.. ada yg ambik peduli rupanya... hihihi



>>>sebelum bermula...



>>>Kelantan fansss...




>>>my fren... hazim, zamzam, che faizal...



>>>bnyok kerusi kosong maaa....


Kelantan dengan jurulatih baru, Datuk M. Karathu tampak menjadi...
GK, Khairul Fahmi mantap sangat...
kata seorang penyokong, d belakang aku "eh, mok dio branok gano tahu ko dio 2 jadi biso gitu mor?"
gol 1st Kelantan adalah hasil sepakan penalti Norshahrul Idlan Talaha...
tapi kan, game Kelantan di 1st hal agak kurang menjadi
Selangor banyak menyerang
lps 1st half, kata seorang kawan, "harap midfielder better jap g"...
adoooiii.... "mano aci salahkan 1 pihak sajo"...
ball needs berjemaah.... hehehe
(mesti maroh kalu dio tahu nie)
2nd half, kedua-dua team best tp Kelantan masih kurang menyerang...
gol ke-2, free kick Piya sangat menakjubkan...
semua pnyokong gembira bukan kepalang (nok oyat nyo suko doohhe nyo)
"bbaloi demo g"...


MUSIBAH!!!
abes match, kami (da jadi 6org sbb jmpa kt stadium) bergegas balik ke kampus.. hehehe
jmpa ngn seorang pakcik yg baek & ber'sikoh'... nama dia Pakcik Umar...
dia snggup hntr kami smpai kmpus dgn diskaun.... baek nak mampus...
tiba-tiba..
OH NO!!!! my wallet!
adoooiiii, wallet aku jatuh kt tmpt tggu teksi doe..
asal nya ingat xnak gtw MY REAL BRO (ada bro yg xreal ke) yg ada kt shah alam 2... hihi
terpaksa laa sruh dia g cari...
aku diam seribu bahasa dalam teksi, 'xleh bercakap'...
abes, cmne aku nk idup nie..
ic, kad mtrik 'aku', kad bank...
'biarkan dunia itu'...
...kembali hepi & ceria..

p/s: aku rase mcm aku nie demam smlm... kpd yg brhajat nk pegi 2, sila2 lah pegi tyme muda nie... aku x sampai tahap penyokong fanatik lg laa...

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...